SiteMap Print Send
   GMAT

از ساده ترین بخش های امتحان GMAT تصحیح جملاته ولی اغلب بچه ها تو برنامه هاشون برای این قسمت زمان مشخصی در نظر نمی گیرن و از طرفی نبود یه فایل که همه نکات در کنار هم و بصورت یکجا داشته باشه و بتونیم همیشه همراهمون داشته باشیم باعث میشه که به راحتی نمره مفت این بخش از دست بدیم لذا آکادمی تخصصی MBA قصد داره این مشکل شما دوستان عزیز حل کنه.

ما قصد داریم در بسته های تصحیح جملات هر روز 3 تا نکته مربوط به این قسمت برای شما بصورت پیامک ارسال کنیم و در نهایت جمعه هر هفته هم این نکات از شما عزیزان امتحان بگیریم که اگر نکته ای فراموش شده باشه دوباره تمرین کنید تا در کنکور به راحتی از پس سوالات تصحیح جملات بربیاید. 

دپارتمان تخصصی MBA مؤکداً توصیه می کنه که خوندن و حفظ کردن نکات به صورت روزانه همگام با ارسال پیامک باشه نه اینکه اگه یه روز حوصله یا وقت (که البته همیشه وقت پیدا میشه واسه مطالعه این بسته ها) نداشتین با خودتون بگین به جای امروز، فردا 2 تا پیامک با هم می خونم که اگه اینکارو کردین و نتیجه نگرفتین مصداق بارز ضرب المثل "خود کرده را تدبیر نیست" میشین. چراکه روزهای بعد هم همین کارو می کنین و یکدفعه می بینین تو یه روز باید60، 70 تا نکته از رو پیامک بخونین. خب طبیعیه که اینجور خوندن میشه خوندن روزنامه ای و خیلی واسه آمادگی کنکور ارشد جالب نیست.

یادتون نره شما دارین واسه آزمون کارشناسی ارشد آماده میشین، منظم بودن از اولین گام های موفقیت در آزمون پیش روتونه.

راستی دوستان اگر پیامک به هر دلیلی به دستتون نرسید (مثل زمانی که موبایلتون خاموشه و یا در دسترس نیست) بدون هیچ هزینه اضافه ای پیامک دوباره براتون ارسال میشه. ضمناً دوستان همراه اولی که پیام های تبلیغاتی خطشون مسدود کردن می تونن از اینجا این مشکل رفع کنن.


زمان شروع و فعال سازی دوره: پس از ثبت نام، سیستم به صورت خودکار فعال شده و از شروع دوره (1 آذر) به صورت روزانه واستون پیامک ارسال میشه.

زمان ارسال پیامک: زمان ارسال پیامک های آموزشی، در ساعت مشخصی از روز است ، ولی مطمئن باشین این زمان در دوره های مختلف به گونه ای تنظیم میشه که اولاً یکدفعه با حجم زیادی از پیامک ها روبرو نمیشین ثانیاً آنقدر در زمان های پرت فرصت پیدا خواهید کرد که پیامکی که براتون قبلاً فرستاده شده رو مطالعه کنید و تنها کافیه چند دقیقه پس از دریافت پیامک را به مطالعه اختصاص بدید.

 

ثبت نام و روش پرداخت: پرداخت به روش آنلاین امکان پذیره، برای ثبت نام اینجا کلیک کنید.

عنوان نظر :
نام و نام خانوادگی :
آدرس ایمیل :
نظر شما :
کد امنیتی :
 
© کلیه حقوق این وب سایت محفوظ و متعلق به ایمان جمشیدی می باشد.